Oct 31, 2009

gila di giengen

By julie"anne at 1:32 AM


kalo rs2 sedih tgk la gambar aku ni...



update: setelah sedar rupanya telah ditertawkan oleh org yg dok dalam kedai backerei di sebelah kiri gambar..huhu

Oct 30, 2009

nach Giengen mit Opel Vectra

By julie"anne at 10:14 PM


o yeah bebeh..it's me driving..huhu..latihan memandu semasa menjemput adik ita dr sekolah n menghantar mama ke kedai di simpang sangat membantu..huhu

Oct 25, 2009

saya tewas kali ini

By julie"anne at 5:17 AM


ye..saya kalah dengan nafsu lapar saya..huhu..kisah sedih ini bermula apabila mendapat komen negatif dari yu yang mengatakan saya berat..akibat kekecewaan yang melampau, saya bertekad untuk berdiet dan tidak mahu makan malam itu..tetapi akibat terlalu biasa makan dan kuat sangat makan, saya xmampu menahan kelaparan..sehinggalah akhirnya saya mengalah lalu masak mee rebus ini..sigh..xboleh tahan lapar..nak exercise malas..oleh itu tabah je la kalo pada masa akan datang menerima komen yg lebih negatif daripada yu..makin bulat ye kamu, julie!!

Oct 23, 2009

cantik ke?

By julie"anne at 12:43 AM

oh, soalan itu refers to my baju, okeh..baju raya ni pilihan adik ita..hihi..pandai lak dia pilih baju..huhu..beli baju ni sebab abg nk tunang n stok baju kurung xbanyak kat kampung...so cari baju biru sbb nk match ngan baju raya yu..haha..gatal..sememangnye baju raya yu tu biru je..kalo xsoh dia wat kaler itam rayer 2 tahun lps biru gak baju dia kut..huhu..macam iklan raya yg bini dia wat baju raya same kaler tiap tahun lak..

haha..comel lak pacik tu..

Oct 13, 2009

meaningless entry

By julie"anne at 4:11 PM

 do i look good? if u say yes, please gimme 159€, so that i can buy it..haha


new jug..


sup ayam


sayur malas

Oct 9, 2009

kasut oh kasut!

By julie"anne at 10:04 PM
tadi, setelah beberapa hari dok betapa di "luxurious getaway cave".

keluar jalan2 di bandar nürnberg..lalu di sebuah kedai yg xpernah dimasuki..tertera di signboard designers outlet..seperti tertarik2 utk memasuki butik tersebut..ternampak dengan jelasnya pink ballerina dior yg sangat comel..ye, comel kerana saiznya yang kecik molek..harga asal 399€ tp lps discount tggl 99 saje..huhu..walopn 99€ itu xla murah, tapi bila dibandingkan ngan harge asalnya bleh la thn..huhu..terasa seperti kakak tiri cinderella jek!

xpe la..mungkin rezeki aku di kasut yg lain..haha..settle kan semua hutang piutang dlu..bru bleh shop..kate nak g london..hehe..dream on, julie!

di antara garisan.

By julie"anne at 12:50 AM


ada tgk crt ni ms cuti ritu..heh..ok la..jalan crt dia mmg biasa..biasa sangat ngan kehidupan harian..org kalo dh ada ilmu skit, rasa ada iman lebih skit, terus igt dia plg bagus..hurmm..Astaghfirullah..

Oct 8, 2009

By julie"anne at 12:53 AM


Adakah ini rasa cinta

Bila jantongku berdegop deras

Apakah ini rasa cinta

Bila wajahMu tak dapat ku lupa




Padahal, baru bersua

Tapi rasa cinta mula berbunga

Benarkah ini rasa cinta

Cinta yang selalu ku dengar




Mungkinkah ini rasa cinta

Kerna aku kini mati lagak gaya

Pandangan mula berpinar

Bila cahaya wajahmu tiba




Ooo jangan lah pergi

Rasa cinta ini

Kerna apa yang ku rasa

Tak pernah ku rasa

Hidup umpama mimpi dari syurga

Kerna aku kini tak berpijak nyata




Ku yakin ini rasa cinta

Kerna hidupku tiada lagi duka

Ku pasti ini rasa cinta

Kerna aku dan dia bahagia



ye, ai pasti yu..:p


click to download this song
Related Posts with Thumbnails
 

julie"anne Copyright © 2006-2030 julie"anne Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez